20.7.2015

Cowgirl

IMG_5573
mekko
IMG_5600
IMG_5617
mekko Seppälä / takki H&M / kengät H&M / aurinkolasit H&M

Hei täällä mä oon! Mulla on ollut niin paljon kaikkea tekemistä (kuten aiemmassa postauksessa vihjasinkin), ettei tässä oo koneelle ehtinyt tulla istumaan olleskaan! Mutta hyväähän tämmönen aina välillä tekee. Nyt olis vielä pari päivää vapaata ja hengaan äitini luona täällä Kouvolassa. Eilen vietettiin päivää siskoni kanssa, joka laittoi mulle tukan takaisin päähän ja osti mulle Veturi-reissulta tuon Seppälässä silmiini pistäneen mekon etukäteissynttärilahjaksi, hih! Kengät puolestaan on henkkamaukan alennusmyynnistä ja kivuudestaan huolimatta ne teki mulle aika muhkeat rakkulat kantapäihin...

Loppuviikosta olisi töiden saralta tulossa aika raskas (pelkästään viikonloppuna mulla on 30 työtuntia), mutta ehkäpä sitä keksis jotain kivaa torstaille, kun on mun synttäripäivä ja pääsen töistä jo iltapäivällä :) Koirakin jää viikoksi tänne äitin luo hoitoon, joten saan vähän helpotusta koiranhoitopulmiin. Kohta mun täytyisi alkaa laittautua ihmisen näköiseksi, vien siskon töihin ja sen jälkeen käyn kaupassa ja tuun laittamaan ruokaa jonka jälkeen lähden treffaamaan kaveria keskustaan. Ja äiti haluaisi, että tekisin sille taas pekaanipähkinäpiirakkaa. Rankka päivä tulossa! :D

2 kommenttia:

  1. Olisin liittynyt lukijaksi jo sen perusteella, että kerran selasin etusivusi ja luin esittelytekstisi/kuvauksesi blogin oikeasta sivusta! Sen jälkeen aloin lukemaan blogiasi tarkemmin ja ehdottomasti liityn lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuinka ihanan piristävä kommentti, kiitos sulle! :) ja kiva että ensivaikutelma oli noin positiivinen :)

      Poista