24.12.2017

Lumenen joulukalenteri: luukut 20-24

Viimeisiä viedään! Esittelyssä Lumenen joulukalenterin viisi viimeistä luukkua. Kalenterista itsestään muutama sananen: musta tämä oli tosi onnistunut kokonaisuus ja tuotteet todellakin itselleni mieluisia ja tarpeellisia, ehkä ihan muutamaa lukuunottamatta (esimerkiksi neljä kynsilakkaa oli itselleni turhan monta, koska en töissä voi käyttää). Itseäni täysikokoisten tuotteiden vähyys ei haitannut tippaakaan, sillä noi minikoot on älyttömän hyviä testailuun ja reissuun (vaikka en ole vara kestääkö yksikään tuote niin pitkälle käytössäni, että se reissuun mukaan pääsisi :D) En varmaankaan olisi hankkinut tätä normaalihintaisena, mutta 20% alennuksella hinta-laatusuhteeltaan täysi kymppi. Ilmeisesti monet muut kosmetiikkakalenterit ovat tuottaneet sisällöllään pienoisia pettymyksiä, mutta minä olen tähän todella tyytyväinen.
Mutta nyt niihin viimeisiin tuotteisiin: 

IMG_9279 lumene joulukalenteri

Nordic Chic Gel Effect kynsilakka sävyssä 2 Runoni. Tämä luukku rehellisesti aiheutti vähän sellainen "ai taas" olon, koska tämä oli kalenterin neljäs kynsilakka. Väri on hyvin vaalea ja mulla on itse asiassa lähes identtisen sävyinen lakka OPI:lta, mutta olen käyttänyt sitä kynsilakoistani varmaan eniten, joten ehkä tästä tulee sille seuraaja sen loppuessa!

Vedenkestävän silmä- ja huulimeikin poistoaine. Ei itselleni ehkä kaikista hyödyllisin, sillä olen luopunut oikeastaan kaikista vedenkestävistä meikkituotteista sen takia, että voin käyttää miedompia puhdistusaineita, jotka ei ärsytä ihoa. 50 ml puteli on kuitenkin näppärän kokoinen ja mikäli tämä ei aiheuta testatessa mitään oireita niin käyttöön tulee kuitenkin!

Nordic Secret Volume Lash Primer eli ripsarin pohjustus. Tämä on tuotteena vähän hassu :D Tämä levitetään ripsarin alle ja sisältää pakkauksen mukaan suojaavia, kosteuttavia ja vahvistavia ominaisuuksia. Suhtaudun tähän vähän skeptisesti, mutta tää on loistava esimerkki tuotteesta, joka normaalisti jäisi testaamatta ja nyt sitten kuitekin voin!

Lähde Hydration Recovery tehokosteuttava geelinaamio. Tästä olen tosi innoissani, olen nimittäin halunnut kokeilla tätä tuotetta tosi pitkään, mutta se on aina jäänyt. Eli tälle iso peukku!

Invisible Illumination Instant Glow Beauty Serum sävyseerumi. Mä vähän itse asiassa toivoin, että viimeinen luukku pitäisi sisällään jotain näitä Lumenen suosittuja nestemäisiä kuultotuotteita ja toiveeni toteutui! Tää oli kiva päätös kalenterille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti