13.3.2016

Hello Spring

IMG_2187 IMG_2173 IMG_2179 IMG_2160 takki H&M / neulepaita Noisy May / hame H&M / kengät DinSko / laukku Gina Tricot

Hyvät ihmiset, siellähän on kevät!! Aurinko paistaa täällä Lahdessa tälläkin hetkellä aikalailla pilvettömältä taivaalta samoin kuin eilen (yläpuolella olevat kuvat on perjantailta, jolloin ei ihan yhtä hieno sää vielä ollut). Mä en siitä tosin pääse nauttimaan työvuoron takia, johon olin muuten lähdössä reilu tunti etuajassa. Oli jo kengät jalassa ja takki päällä ja katsoin sitten vielä kelloa, no sehän oli vasta vähää vaille yksitoista. Onneksi huomasin tässä vaiheessa, muuten ois saattanu pikkasen ketuttaa :D Eilinenkin meni visusti töissä, tuli nimittäin pari muuttujaa ja heitin semmosen kevyen 12 tunnin työvuoron. Mikään kovin pirteä ja hehkeä fiilis ei tällä hetkellä ole, mutta meillä on huomenna työporukan virkistyjäispäivä ja toivon mukaan tuo aurinko tulee esiin ensi viikollakin, joten kyllä se tästä! Vielä kun sulais lumet ja jäät etenkin noilta kävelyteiltä pois, niin oisin supertyytyväinen! Mutta nyt jos alkaisin pikkuhiljaa valmistautumaan sinne töihin lähtöön... (tai no siis käytännössähän mä oon täysin valmis koska olin sinne jo aiemmin lähdössä :D) ihanaa sunnuntaita tyypit! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti