2.3.2016

Spring wanties

asu 1 asu2 asu5 asu3 asu4 asu6

Enää kolmisen viikkoa Tukholman-reissuun, jee! Mä vuoden alussa pyhästi lupailin, etten shoppaile mitään mitä en välttämättä tarvitse (esim. kosmetiikkaostoksia en ole laskenut, koska ne on päivittäisessä käytössä ja kulutustuotteita) ja tiiättekö mitä, olen onnistunut! Mä olen päättänyt säästää kaikki shoppailut Tukholmaan ja aattelin koota muutaman inspiraatiota tuovan kollaasin sen kunniaksi. Koska menen sinne pääsiäisenä, on mun matkan aikana peräti kolme pyhäpäivää, joten shoppailulle täytyy luonnollisesti pyhittää se väliin jäävä lauantai. Sopii mulle oikein hyvin, vaikka veikkaan, että esim. maanantai aamupäivä olisi huomattavasti rauhallisempi aika kahlata kaupasta toiseen. Mä taidankin jatkaa matkan suunnittelua muilta osin tästä samantien ja kysellä siskolta, mitä hän on ajatellut meidän tekevän. 

Minkä näistä seteistä sie pukisit päälle?

2 kommenttia:

  1. Mustat farkut ja kukkapaita on lähinnä mun tyyliä! Jos olis nätit jalat, niin minisortsit, koska TOI PAITA ON IHANA. Kivoja settejä noin niinku muutenki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mullakaan oo todellakaan nätit jalat (työn alla tosin saada paremman näkösiks) mutta en oo sen antanu koskaan estää :) Kiva että tykkäsit!

      Poista