14.6.2017

Sarjakoukkua, sadepäiviä ja saakelisti tekemistä

IMG_6241 IMG_6256 IMG_6202 IMG_6246 paita ja aurinkolasit H&M / hame Forever 21 / laukku New Yorker / kengät Converse

Huh, viimein aikaa hengähtää! Toi kuulostaa tosin siltä, että mulla olisi jotenkin erityisen rankka ja hektinen pari päivää takana, mikä ei ihan varsinaisesti ole totta, mutta jotenkin tuntuu, että on ihan hirveästi kaikkea tekemistä ja toteutettavaa. Oon ollut töissä (jokseenkin itsestäänselvyys ehkä, mutta aina välillä saa silti muistuttaa itseään, että kyllä, minun kokopäivätyöni on ihan muu kuin blogin kirjoittaminen eli jos en töiltäni ja muilta jutuilta ehdi tänne kirjoittaa, niin se ei ole rike eikä laitoin poissaolo) ja tavannut ihmisiä ja ollut ulkona sateisesta säästä huolimatta (paitsi nämä kuvat on jo viikonlopulta ja tänään aurinko on paistanut koko päivän) ja leiponut ja hoitanut asioita ja no sitä kaikkea ihan normaalia. Ja tietenkin tuijottanut OITNB:a, koska öö ei voi olla katsomatta koska kaikki muutkin katsoo :D Siinä mielessä helpottavaa etten ole ainoa, kuka on saanut lähes koko tuotantokauden katsottua alle viikossa. Ja olin muutenkin koko toukokuun ilman Netflixiä joten ei ehkä muutenkaan laskettais täysin riman alle vajoamiseksi! 

Mulla on samaan aikaan jotenkin tosi hyvä fiilis ja samaan aikaan vähän kaaottinen fiilis, kaikki on jees ja sitten välillä tuntuu että mitä hittoa mä teen minkäkin asian suhteen. Loma oli ihana irtiotto kaikesta, enkä edes miettinyt mitään niin sanotusti tärkeitä asioita silloin, mutta näin arjen keskellä kaikki lässähtää aina päin naamaa ja tuntuu, etten kaiken tohinan keskellä ehdi pysähtyä, keskittyä ja tunnustella asioiden laitoja. Tai sisintä. Tuntuu vaan niin paljon helpommalta uppoutua kaikkeen muuhun. No, onneksi mulla on juhannuksena peräti viisi päivää vapaata eikä toistaiseksi mitään suunnitelmia, joten ehdin varmaan jäsennellä silloin mun päänsisältöä niin itselleni, kuin kenties tänne blogiinkin saakka. Ainakin jos sais kaikki reissupostaukset siihen mennessä väkerrettyä pois alta, koska itse henkilökohtaisesti en tykkää lukea muista blogeista postauksia tyyliin "ainii joo siis kävin sillon puol vuotta sitten Kreikassa ja tässä ois nyt näitä kuvia sieltä"(sisältää about kolme kuvaa). Silleen että öö kiitoos. 

Mutta hei ihanaa viikon jatkoa kaikille ja koitan palata vähän paremmin suunniteltujen ja jäsenneltyjen postauksien parissa jatkossa, halusin vaan tulla oksentamaan nämä päässä pyörivät ajatukset ja fiilikset tänne :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti