25.4.2015

Kööpenhaminaan!

köpis

Aika on viimein täällä! Tämä tyttö lähtee neljäksi päiväksi ihmettelemään maailman menoa Kööpenhaminaan. Läheisestä sijainnistaan huolimatta kaupunki (ja Tanska yleensäkin) on minulle ihan tuntematon paikka enkä ole käynyt siellä kahta lentokoneenvaihtoa lukuunottamatta ollenkaan. Olen ottanut hiukan selvää must see -paikoista, mutta kuten olen joskus aiemminkin ehkä maininnut, olen sellainen fiilismatkaaja eikä minua usein kiinnosta koluta samoja paikkoja ja nähtävyyksiä kuin kaikki muutkin turistit. 
Joka tapauksessa palaan Suomeen vasta myöhään tiistaina, joten todennäköisesti reissupostauksia saan ulos vasta ensi viikon lopulla. Konetta en ota mukaani, mutta kännykällä pääsen vastailemaan mahdollisiin kommentteihin yms. Mulla on pari päivitystä ajastettuna matkan ajalle, joten ihan täyteen hiljaisuuteen tämä blogi ei taas vajoa. 
Joka tapauksessa ihanaa viikonloppua kaikille ja palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti