12.1.2015

Life lately

IMG_9042 IMG_9090 IMG_9262 IMG_9333 IMG_9397 IMG_9233 IMG_9301 IMG_9352 IMG_9382 IMG_9409 IMG_9340

Kuten kuvista näkyy, päiviini on viime aikoina mahtunut aika lailla koirailua sekä syömistä. Tai syömistä ihan normaalin verran, mutta vähän erikoisempia arjesta poikkeavampia juttuja. Perjantaina poikaystävä yllätti totaalisesti toteamalla, että hän voi kokata. Se oikeastaan kielsi mua mainitsemasta koko jutusta täällä mutta päätin kuitenkin, koska se oli niin söpöä. Meidän suhteessa minä olen poikkeuksetta se, kuka kokkaa (ehkä siksi että se tulee minulta niin luonnostaan) joten tämmöiset asiat piristävät suuresti :)
Lauantaina mulla oli tuo ihana pikku chihuahua hoidossa, joka on siskoni koiranpentu. Kaikki meni hienosti, mutta täytyy kyllä myöntää etten tähän hetkeen kyllä voisi miettiäkään oman koiranpennun ottamista. Ei tosin tarvikaan, koska mulla on tuo höpsö Jedi-papparainen.
Eilen katsottiin monta jaksoa Twin Peaksia - agentti Cooperista on muodostunut suurinpiirtein mun lempparein sarjahahmo ikinä. Mikä symppis! :D 

Sangen mielenkiintoista elämää siis! Tänään olin sentään hurja lähdin töiden jälkeen äitini luo tänne Kouvolaan. Täällä on kylmä, hyrrr.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti