26.1.2015

Oikeassa paikassa

Eräänä iltana
seisoin hieman itkuisin silmin
elokuvan jäljiltä
peilin edessä ja sanoin itselleni

"älä unohda kuka olet."


IMG_9444 IMG_9468

Nyt, rakkaalla paikallani

keittiön pöydän ääressä
talvisen hennon valon tulviessa ikkunastani
kahvikuppi kädessäni
tuntien, että pitäisi osata sanoa jotain
vähän enemmän

kuka minä olen?


IMG_9763 IMG_9459

Ulkona näyttää harmaalta


tunnen vilua,
vaikka päälläni on paksu ja iso neule

IMG_9443

Metallica soi radiossa
se on päällä lähes aina
tuttu musiikki valaa uskoa ja rohkeutta
joka päivä

täällä minä asun.


IMG_9667

Kahvikuppini on kohta tyhjä
ei haittaa, join tarpeeksi
ajattelen sitä yhtä iltaa peilin edessä
ja kaikkia muitakin iltoja
joilloin en ole ollut varma mistään
mutta kaikesta


Tarvitseeko minun osata sanoa,
selittää
liian vaikeita sanoja
tai kauniita kuvia

IMG_9473 IMG_9472

tässä minä olen
tämä minä olen
hymyilen,
kaivatessani kesää ja nauraessani

IMG_9729


en voisi ikinä unohtaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti