17.6.2015

Taas kuljetaan valoon päin

IMG_4462 IMG_4468 IMG_4477 IMG_4483
takki New Yorker / toppi Gina Tricot / housut H&M / kengät DinSko / laukku Gina Tricot / aurinkolasit Sheinside / choker Claire's

Täällä mä oon! Juuri ja juuri... huomenna olis kymmenen päivän duuniputken viimeinen vuoro ja olo on kyllä sen mukainenkin. Kuuppa ihan tyhjä ja työpaikalla ollaan kuunneltu repeatilla Tommi Läntisen Kevät ja minä biisiä versiona Jari ja minä (biisi ensimmäisenä). Toimii! Ollaan räkätetty niin paljon tolle biisille ja kaikelle muullekin, että kohta on sixpäkki. Töiden teon ohessa on käyty tekemässä jättimäiset juhannusostokset (ja vieläkin näyttää uhkaavasti siltä että pullokaupassa on käytävä uudelleen), laitettu leijonanharja takaisin päähän (pakkotilanteessa laitoin ihan ite ja lopputulos on vähän sen näköinen, muttei se mitään! Sisko laittaa uudestaan heti ku nähään) ja nukuttu vuoron perään hyvin ja hyvin huonosti.
Viimeisen työvuoron lisäksi ois vielä leipomishommia, siivoilua ja soittolistan väsääminen ja sitten mä kyllä vaihdan niin vapaalle. Juhannussäähän taitaa tavoitella samaa kaavaa kuin edellisenä vuonnakin eli taitaa jäädä vaatekriisit välistä kun on puettava villapaitaa päälle. Hehheh. Millaisia suunnitelmia teillä on juhannukseksi? Mökkeilyä, festareita, ei mitään? Meitsi heittää kehiin perinteiset juhannuskemut perjantaina ja lauantaina olis tarkoitus istua iltaa kaveripariskunnan kanssa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti