27.6.2015

Tuomio: liian laiska

IMG_4637 IMG_4651 IMG_4649
mekko Penneys / neule Forever21 / kengät Nly Trend / laukku Seppälä


Tiedättekö, olen viime aikoina havahtunut miettimään, että olen oikeasti tosi laiska ja saamaton. En kaikilla elämäni osa-alueilla, mutta joillakin. Kuten jonkin erilaisen tekemisessä. Suunnitellaan risteilyä syksyksi parin kaverin kanssa ja se sai minut tajuamaan, ettenhän mie oikeasti koskaan tee mitään. En ikinä käy missään (jos mun kuukausittaisia Kouvola-vierailuja ei lasketa tai satunnaisia piipahduksia Hyvinkäällä tai Riihimäellä). Joo, onhan se omien työkuvioiden ja koiranomistajuuden kannalta hieman hankala toteuttaa mitään extempore-juttuja, mutta tekeehän muutkin niin. Ja tietääkseni näillä ihmisillä on edelleen työpaikat sekä lemmikit tallella.

Olen tyytyväinen elämääni ja pidän siitä, mutta ehkä pieni potku persauksille ja ovesta ulos astuminen useammin ei tekisi haittaa. Mie vain viihdyn niin hyvin itsekseni, että harvoin tulee mieleen, että voisi tehdä jotain muutakin. Ajattelin ottaa itselleni haasteeksi tehdä asioita enemmän ja käydä useammissa paikoissa, astua ulos ns. mukavuusalueeltani. Onhan mulla jo ihan hyvä alku: ensi viikolla ehkä Helsinkiin näkemään vanhaa kaveria, heinäkuun alussa tädin kanssa kesäreissulle Ideaparkiin, loppukesästä mökille ja syksyllä sinne risteilylle. Ja vaikka tää ei taas menisi niin kuin elokuvissa niin onhan hyvin suunniteltu kuitenkin puoliksi tehty!

Onko teillä samanlaisia tapoja, jumittua kotiin ja unohtaa, että ihan tavallisina päivinäkin voi ottaa irtiottoja ja tehdä jotain erilaisempaa?

2 kommenttia:

  1. Aivan ihana asu!!

    Mä olen siltä osin kotona jumittaja, että saatan istua joskus viikonkin putkeen kotona tekemättä mitään fiksua ja ei tule ollenkaan tylsää :-DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos! :)
      Joo ei mullekaan kovin usein tylsää tule ja keksin tekemistä aika helposti, mutta välillä tosiaan tulee mietittyä, että erakoidunkohan toisinaan liikaa :D Toisaalta töissä tulee oltua niin paljon tekemisissä ihmisten kanssa että ei sitä useimmiten enää muuten jaksa, hahah :D

      Poista