25.1.2016

70's Show

IMG_1052 IMG_1049 IMG_1076 IMG_1057 mekko H&M / kengät DinSko

Tässä henkkamaukan mekossa olen viettänyt aika hiton monta päivää kuluneen parin viikon aikana, mutta vasta nyt pääsin kuvauttamaan sen! Onhan se vähän räikeä, mutta mie tykkään kyllä hurjasti, koska se on niin mukava päällä :)

Mulla oli taas työpainotteinen loppuviikko, joten juurikaan ylimääräisiä ei ehtinyt tehdä, mutta nyt mulla on taas alkuviikko vapaata! Huomenna äiti tulee kyläilemään ja keskiviikkona menen pitkästä aikaan moikkamaan vanhaa ystävää Helsinkiin. Kaikkea kivaa siis tiedossa! Vaikka noi viikonlopun työputket on vähän rasittavia toisinaan, niin kyllä mie silti oon tyytyväinen tähän järjestelyyn, koska maanantai vapaat on jotain ihan parasta :D Ensi listassa mulla tosin on hieman erilailla, kun kaikki sunnuntait on vapaat, mikä toki on ikävää palkan puolesta, mutta pääsenpähän tekemään juttuja poikaystävän kanssa, kuka on aina viikonloput vapaalla. 

Joo, ei mulla tähän hätään muuta sanottavaa oikein ole, hahah. Mulla on iiiso nippu puoliksi valmiita juttuja ja vasta suunnittelun alla olevia postauksia, toivottavasti saan tehtyä niistä valmiiksi mahdollisimman monta tässä vapaiden aikana. Luvassa ois ainakin muutama resepti, leffajuttuja ja jos nämä leudot kelit jatkuu, niin mitä luultavammin muutama asukuvakin! Mahtia alkanutta viikkoa kaikille! Nyt mie painun keittiöön ruuanlaittoon :)

EDIT: Note to self: ens kerralla pikkusen vähemmän aurinkopuuteria tai vähemmän valkoinen kuvauslokaatio :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti