7.1.2016

Säästöliekillä

IMG_0539 IMG_0496 IMG_0526 mekko Seppälä / paitis Seppälä / kengät H&M / reppu H&M

Tää muuten oli ihan oikeasti mun eilinen asuni, joskin siinä saattoi ulko-ovesta astuttaessa olla muutama kerros vaatteita lisää :D Sama pätee myös tähän nimenomaiseen hetkeen, nimimerkillä mulla on kahdet housut ja kolme paitaa päällä, ja oon viltin alla. Ja oon siis kotona. Sisällä. Meillä on täällä aika vilposta ja viime yönä tuli nukuttua villapaita päällä kahden peiton alla. Puhumattakaan sitten siitä, kun oikeasti astuu ulos. Toppavaatteissa ei ole kylmä, mutta astmaatikko kun olen, niin meinaa toi kylmä ja kuiva ilma käydä hengityksen päälle. Ihan normaalit matkatkin on tuntunut aikalailla hirveiltä. Muutenkin koko ajan on vähän sellainen väsähtänyt ja ei kovin energinen olo, en mää tiiä johtuuko se jostain kehon alitajuntaisesta säästöliekki -kytkennästä tai että ylimääräinen energia menee kehon lämmittämiseen. En tiiä, mutta henkilökohtaisesti toivoisin, ettei näin kylmää olisi enää montaa kertaa tänä talvena! Tosi nättiä ulkona on kyllä päiväsaikaan ollut, mutten oo harmikseni päässyt kuvaamaan :(

PS. Thank god suihkusta tulee kuumaa vettä!!
PPS. Tulin eilen illalla Kouvolasta junalla kotiin ja mitämitä, IC oli oikeasti ihan ajassaan! Ihmeiden aika ei ole täysin ohi.

2 kommenttia: