5.1.2016

Space Ottidy

IMG_0461 IMG_0474 IMG_0420 IMG_0434 neuletakki Mango / mekko New Look / kengät DinSko

Jee kiitos siskolle, kun jaksasi näpertää mulle taas tukan päähän ♥ (pstt mä juuri opin kuinka tommosen sydämen saa tehtyä :D parempi myöhään kuin ei milloinkaan!) Muuta ihmeellistä ei sitten kuulukaan, tulin eilen junalla Kouvolaan. Samalla junalla kun ne kaikki ehkä 200 eilen palvelukseen astuneet varusmiehet. Olipa taas onnistunut valinta. Junassa istuttiin kuin sillit säkissä ja mä olin tietenkin pukenut kunnon toppavarustuksen päälle asemalle kävelyä varten enkä kehannu siellä täydessä junassa alkaa riisumaan. Onneks oli vaan alle puolen tunnin junamatka ja siinä mielessä positiviista, että näillä keleillä on mahdollista tulla kuuma edes jossain.
Ja jos työ ihmettelette, miksi kattelen vaan ikkunoista ulos, niin jouduin valitettavasti deletoimaan kaikki kuvat, jossa katsoin kameraan päin :D Sattu nimittäin taas ihana allerginen reaktio ja aamulla oli silmät ihan turvoksissa. Ei ollu hirveen kauaa aamulenkin jälkeen, mutta oikea silmä oli sen verran pahempi kun vasen, että kuvissa näytin vähän naamapuolelta. Ja kyllähän mää nyt herranjestas varjelen sitä uskomusta, että mun kasvot olisi liki symmetriset. Heh. 
Ja jotta vois pistää vielä paremmaksi, niin palkka ei tullutkaan tänään. Kaupan kassalla sattui se punat naamalle nostattava tapahtuma, kun kortti ei antanutkaan maksaa. Onneksi oli käteistä mukana, niin ei käynyt täysin nolosti. 
Joo, mutta nyt mie käyn syömään vaivalla tekemääni sapuskaa ja toivotaan että se nyt ainakin ois suun mukasta! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti