19.8.2016

Perjantain 7 mietettä

IMG_9326 IMG_9336 IMG_9327 takki Second hand / toppi Gina Tricot / hame H&M / kengät Adidas

1. Mulla roikkuu vaatekaapissa ja -rekissä vaikka kuinka paljon kivoja vaatteita, mutta miksi niistä mikään ei näytä kivalta päällä tai yhdistettynä johonkin toiseen vaatteeseen?

2. Miksi mun leikattu polvi on vihoitellut viime aikoina erityisen paljon? Ajattelin aloittaa aktiivisemman lenkkeilyn, mutta toistaiseksi ei ole pystynyt :( 

3. Miksi mä en ole vieläkään saanut tehtyä vinkkipostausta Wienistä?

4. Mun tarvisi löytää uusi talvitakki sekä -kengät. Ja kuinka pöhköä, että mietin asiaa jo näin elokuussa. Mutta ehkä parempi tiedostaa nämä puutteet jo tässä vaiheessa kun sitte siinä vaiheessa kun lunta on 30 senttiä ja miinusasteita saman verran. Tosin jos syksy on yhtään samanlainen kun viime vuonna niin jouluun saakka pärjää ihan keposasti nykyisilläkin varusteilla!

5. Mä lainasin varmaan puolitoista kuukautta sitten kirjastosta neljä kirjaa, ja olen päässyt ensimmäisessä vähän yli puolen välin. Surkeaa vai surkeaa? :D 

6. Olen ollut viime aikoina maailman laiskin leipuri/ruuanlaittaja. Tai ainakin siinä määrin, etteivät ne ole päätyneet tänne blogiin saakka. Askartelin mä tällä viikolla äitille synttärikakun ja eilen tein makaronilaatikon, mutta kumpikaan ei ylittänyt somekynnystä.

7. On jotenkin hassua, että krokotiilit ja muut heimoon kuuluvat lajit munii. Tämmöstä mietin eilen ennen nukahtamista :D Tästä syystä halusin myös googlettaa aiheesta ja nyt tiedän esim. aika lailla kaiken oleellisen Niilinkrokotiilistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti