23.7.2016

Birthday

Se on kuulkaas semmonen juttu, että tänään on se päivä, kun meikäläisen on kirjattava tuohon sivupalkkiin ikävuoden 23 tilalle 24! Mitenkään erityinen synttäripäivä ei ole ollut kyseessä, olin aamuvuoron töissä ja nyt illemmalla poikaystävän porukat kävi kakkukahvilla, muttei sen kummempaa. Huomenna on pitkä vuoro töissä, joten sen takia en halunnut lähteä mihinkään juhlimaan ja toisekseen eipä tuo kaksnelonen kovinkaan kummoinen lukema ole.
Mutta ajattelin vilauttaa teille muutaman jutun, mitä sain synttärilahjaksi!

IMG_8049 
Kaikki mut tuntevat tietävät, että arvostan hyvää kahvia ja kaikki edes etäisesti kahviin liittyvä on meikäläiselle varma lahjavalinta. Ei siis ihme, että sain kahvia ja makusiirappeja lahjaksi, kardemumman makuisen kahvin ostin itselleni tuliaiseksi Tallinnasta. Olen tämän varmaan monesti maininnutkin, mutta juon tosiaan pääsääntöisesti aika vahvaa kahvia kotona, ja sen takia tykkään käyttää niissä noita hieman makeutta antavia siirappeja. Jos juon jotain ihan tavallista Juhlamokkaa tms. niin en käytä sokeria (mutta Juhlamokka on pahaa ja ajaa asiansa vain kofeiinin lähteenä :P).

IMG_8054

Siskolta sain lahjaksi Victoria's Secretin lahjapakkauksen, jossa oli viisi merkin suosittua tuoksua. Mähän olen aiemmin sanonut, etten ole mikään VS:n suurin fani, se on jotenkin niin puhkikulutettu brändi, mutta kyllähän mulle tuoksut aina kelpaa eikä näistä mikään huono tuoksu ole, vaikka ei myöskään mikään tunnu täysin ns. omalta. Pakkauksessa oli siis viisi tuoksua: Pure Seduction, Passion Stuck, Sheer Love, Love Spell sekä Secret Charm. Joka tapauksessa nää on näppärän kokoisia (ei siis niitä isoja, vaan 60 ml kokoisia) ja tulee varmasti käytettyä. Siskon antama lahja sisälsi myös mm. tuikkukippoja, joka on muuten myös aina varma valinta kohdallani, syksyisin ja talvisin kun olen kynttilöiden suurkuluttaja. 

IMG_8058 
Ja sitten oma henkilökohtainen lemppari ja noh, itseni itselleni hankkima lahja elikkäs Adidaksen Superstar tennarit. Mä olen halunnut näitä todella kauan. Joku voi siellä ehkäpä ihmetellä, miksi ihmeessä haluan kengät, jotta löytyy varmastikin ainakin joka viidenneltä ihmiseltä ja vastaus on itsellenikin vähän epäselvä, mutta musta nämä ovat malliltaan ja väriltään (halusin nimenomaan nämä mustavalkoiset) yksinkertaisen nätit ja käytännölliset, jotka sopii aika mainiosti asun kuin asun kanssa. Oma kokoni on ollut lähes jokaisesta nettikaupasta aina loppu, mutta tosiaan noin viikko sitten bongasin Zalandolta oman kokoni ja sillä sekunnilla iskin ne ostoskoriin. 

Haluaisin vielä korostaa, etten ole mitenkään lahjakeskeinen eikä mielestäni synttärit edes ole mikään sellainen juhlapäivä, että pitäisi ostaa tai antaa lahja, lahjoja voi mielestäni antaa ihan minä tahansa päivänä ilman mitään sen kummempaa syytä. Se miksi tämmöisen postauksen nyt tein, on ihan siitä syystä ettei mulla valitettavasti tähän hetkeen ole oikein muutakaan :D Kulunut viikko on ollut aika hektinen, samoin seuraava, joten aikaa ja intoa koneella näpyttämiseen ja kuvien muokkailuun ei varsinaisesti ole ollut. Toivottavasti tuo asia korjaantuu ensi kuussa!

Joka tapauksessa mie jatkan synttäripäivääni nyt rauhallisesti kotona herkutellen ja pari siideriä juoden, ja monta pari jaksoa Gilmoren tyttöjä katsellen.

2 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon! Ihania lahjoja :). Tuo VS Pure Seduction on niin ihanan tuoksuista, mulla ei vielä itselläni oo yhtään noita tuoksuja - mutta tuon aion ostaa!

    http://turkoosivadelma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä olen viime aikoina nähnyt VS tuotteita aika monessakin paikkaa, joten niitä on nykyisin aika helppo ostaa (tosin valikoima ei välttämättä ole kovin kattava). Tuo mainitsemasi tuoksu on kyllä aika hyvä ja tykkään samoin tosta Love Spellistä. Entuudestaan multa löytyy Coconut Passion ja se on kyllä tosi hyväntuoksuinen :)

      Poista