18.7.2016

Monday Thoughts

IMG_7885 IMG_7916 IMG_7937 IMG_7932 IMG_7879 IMG_7924 neulepaita Only / hame New Yorker / tennarit Converse / aurinkolasit Shein

Aurinkoista maanantaita! Oma viikkoni onkin tällä kertaa vähän erilainen, sillä muutamista seikoista johtuen mä en tiedä ollenkaan, millainen se tulee olemaan. Mä tiedän ainoastaan tämän päivän työvuoron sekä sen, että huomenna mennään äitin kanssa päiväksi Tallinnaan, mutta siihen se jääkin. Tämä on siinä mielessä harmittavaa, että siskoni tuli eilen pidemmäksi aikaan Suomeen ja on hankala sopia mitään päivää, milloin nähtäisiin, kun en tiedä työvuorojani... mulla on myös viikonloppuna synttärit (kääk 24), ja en ole luonnollisesti suonut niille ajatustakaan koska oletin olevani töissä pitkässä vuorossa ja nyt en tiedä, missä vuorossa olen enkä voi näin ollen pyytää ketään kakkukahveille tms. Tarkoitus ei ole valittaa, työni on kivaa, mutta veikkaan että ketä tahansa pistäisi tämmöisessä tilanteessa vähän stressaamaan... mutta eiköhän kaikki järjesty parhain päin! :)

Mun täytyy pikkuhiljaa irrottautua tästä koneelta ja ruveta päivän hommiin, että ehdin saada edes suurimman osan tehtyä ennen kuin täytyy mennä kolmeksi työpaikalle. Mä yritin äsken aloittaa laatimaan pakkauslistaa tulevaa reissua varten (en yleensä harrasta tämmösiä listoja, mutta tällä hetkellä tuntuu että pää on ihan seula, ja toisekseen pelkillä käsimatkatavaroilla matkaaminen on vähän erilaista, joten senkin puolesta ehkä ihan ookoo kirjotella juttuja muistiin, että tulee otettua kaikki olennainen eikä mitään liikaa) mutta keskittyminen ei nyt oikein onnistu. Onneksi tässä on vielä kaksi viikkoa aikaa!

Palataan (toivottavasti) myöhemmin Tallinna-fiiliksen parissa (koska kyseinen kaupunki on kaikille niiiiiin vieras :D) ja mä ainakin toivon, että sää oli suotuista, oon nimittäin ollut kyseisessä kaupungissa vain kerran aurinkoisella, hyvällä säällä ja äitini ei kertaakaan (aina on satanut) joten jos kerrankin olisi onni myötä!

PS. Mä en ole eilisen aikana muusta kuullutkaan, kun siitä uudesta Pokemon -pelistä. Vaikuttaa hauskalta idealta, mutta älkää huoliko - mulla on tosiaan parempiakin vapaa-ajan käyttötapoja, joten en ainakaan vielä aio ruveta juoksentelemaan ympäri kyliä virtuaalisia hahmoja jahdaten :D Onko siellä ruudun toiselle puolella jo monta addiktia?

2 kommenttia:

  1. Sun tyyli on niin ihana ja omaperäinen, tykkään! :) Se on stressaavaa, kun ei tiedä työvuoroja ja haluaisi suunnitella jotain muutakin, kuin töitä. Eiköhän kaikki kuitenkin järjesty! :) Oikein mukavaa Tallina-reissua ja toivottavasti aurinko suosisi!

    Ja joo, täällä on yksi pahasti addiktoitunut pokémon go -pelaaja! :D Idea on kyllä niin nerokas, kun saa ihmiset liikkumaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ❤ Juu tämän viikon osalta työhommat on onneksi selvillä :) Ja Tallinnan reissu oli oikein onnistunut, sää oli onneksi mitä parhain!

      Ja ideana toi pokenon go on tosiaan aika kekseliäs, mutta toisaalta se lisää entuudestaan sitä että jengi kävelee ja pyörii tuolla ulkona puhelimet kädessä ja muun liikenteen huomioiminen ym. jää vähemmälle :/

      Poista