26.4.2016

En koskaan...

IMG_4012 IMG_3986 IMG_4008 IMG_4051 IMG_4016
takki Second hand / mekko Nly One / kengät New Look

... pelaa pleikkarilla, tai millään pelikonsolilla, enkä koskaan ole pelannut, ellei sitä yhtä kertaa lasketa, kun yritin pelata änäriä. Tai singstar-iltoja, mutta silloinkin joku muu on hoitanut ohjaimen käytön ja mä oon vaan pitänyt kiinni mikistä. Aattelin, että on ihan normaalia, ettei osaa pelata, mutta ainakin omassa tuttavapiirissä pelaajia kyllä riittää ja töissäkin työkaverit usein puhuvat pelaamistaan peleistä. Mutta, tarkoitus ei ole kyllä opetellakaan, olen tähänkin asti elämässä pärjännyt hyvin ilman tätä taitoa ja saanut vapaa-aikani kulumaan :D

... silitä mitään. Että jos kummeksutte mun ryppyisiä ja vekkisiä vaatteita, niin tulkaapa kattomaan meiän petivaatteita tai verhoja :D Mä en ole niin justiinsa tyyppinen ihminen, että mulle on aika sama, onko ryppyä vai ei. Kyllä mie silitysraudan omistan, mutta se on tuolla ullakolla ja jos mä jotain ryppyjä jostakin vaatteesta oi'on (ah suomen kieli) niin se tapahtuu suoristusraudalla, hahah.

... ole polttanut tupakkaa tai koskenut mihinkään nikotiinituotteisiin, enkä aiokaan.

... ole kunnolla ymmärtänyt Snapchattia. Kyllä mulla tunnukset on, mutta lähetän ainoastaan siskon kanssa kuvia ja videoita, enkä seuraa ketään muita eikä kukaan seuraa minua, kun en ymmärrä, miten tää homma toimii :D Että jos useampi ihminen lähettelisi mulle snäppejä pitkin päivää, niin mähän tulisin hulluksi. Ideana kyllä tosi kiva ja hauska, mutta mä oon vähän semmonen, että kattelen kuvia silloin kun tykkään esim. instagramista (josta nyt on lähinnä tullut enemmänkin jokaisen amatöörikuvaajan henkilökohtainen portfolio, mutta ei se haittaa), joten en mä varmaan koskaan aiokaan ns. julkistaa tiliäni ja lähettää kuvia jonnekin muualle kuin siskolleni.

... ole katsonut yhtään kokonaista jaksoa Frendejä. Eli siis kaikki Frendi -viittaukset, jotka muka kaikki tietää, niitä ei kannata viljellä meikäläisen ympärillä. Sama pätee kaikkeen Kummeli -läpyskään. Ja molempiin pätee se, etten varmaan aiokaan katsoa.

... ole ollut erityisen lapsirakas. Koko ikäni omassa lähipiirissä on ollut hyvin vähän muita lapsia ja niinpä kontaktit itseään reilusti nuorempiin pieniin ihmisiin on tosi vähissä, enkä useimmiten osaa suhtautua lapsiin mitenkään saati osaa sanoa niille mitään, jos sellainen tilanne osuu kohdalle. Joiltakin ihmisiltä lapsien kanssa oleminen tulee luonnostaan ja lisääntymistarve on suuri, mutta mulla ei ole näistä kumpaakaan. En sano, etten koskaan halua lapsia, mutta ainakaan tähän hetkeen ajatus tuntuu kaukaiselta ja jokseenkin vieraalta.

... haluaisi vastata, kun mulle soittaa joku tuntematon, josta näkyy pelkkä numero. Syynä tähän saattaa olla mm. lehtimyyjät tai laajakaistoja kaupittelevat operaattorit, joista ei meinaa päästä millään eroon ja useimmiten myös ajankohta on huono. Jätän siis usein vastaamatta, eli sinä tuntematon, jos olet numeroni jostain saanut, laita mieluummin tekstiviesti tai sähköpostia, sydämeni hyppää kurkkaan ja juoksen karkuun, jos puhelimeni soi silloin kun en sitä odota :D

... ole käynyt Tuuria pohjoisempana.

... muista ostaa kaikkea kaupasta, vaan mulle käy hyvin tyypillisesti, että aina jotain olennaista unohtuu. Saatan helposti käydä 4-5 kertaa viikossa kaupassa mikä luultavasti kuulostaa paljolta sellaisten fiksujen ihmisten korvaan, jotka osaavat suunnitella syömisensä viikoksi kerrallaan, mutta meikäläinen saa näitä spontaaneita leivontakohtauksia ja tosi usein joudun suorittamaan kaupassa käynnin jokseenkin tiukalla aikataululla ennen töitä tai töiden jälkeen, joten silloin monesti jotain unohtuu ja kauppaan on mentävä uudestaan.

... ole osannut käyttää kalenteria ja harvemmin kirjoitan menemisiäni tai tapaamisiani ylös mihinkään. Toisaalta mulla näitä on niin vähän, ettei ilman kalenteria pärjääminen sinällään ole mahdottomuus eikä mikään...

... lapsena omistanut sellaisia massatuotteita kuten Baby Bornia, Tamagotchia, Bratz-nukkeja, potkulautaa, skeittikenkiä, prinsessalinnoja jne. ja oli aina niin siistiä päästä leikkimään semmoisten kavereiden luo, joilla tämmösiä kaikkia hienouksia oli! 

... ole ollut rantalomalla tai muutenkaan Euroopan ulkopuolella. Toivoisin tämän faktan tosin muuttavan mahdollisimman pian, toivoo nimimerkki matkakuumetta.

... ole valkaissut hampaitani, vaikka kieltämättä joskus on käynyt mielessä. Mun hampaiden sävy on luonnostaan aika tummahko, ja melko runsas kahvin juominen ei ainakaan paranna asiaa. Toistaiseksi en kuitenkaan ole moiseen ns. turhamaisuuteen syyllistynyt, kun hampaat on muuten hyvät ja vitivalkoiset legot nyt ei yksinkertaisesti ole prioriteettilistan kärjessä. 

... ole voittanut missään arvonnassa :( 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti