28.4.2016

On Heels

IMG_4085 IMG_4102 IMG_4084 IMG_4120 takki H&M / neulepaita Second hand (Vila) / housut H&M / kengät H&M

Huh, että voi ihmistä ramasta. Eilinen ilta venähti vähän pitkäksi, kun aloin katsomaan uutta sarjaa Netflixistä... En nyt tiedä onko sarja mitenkään erityisen koukuttava (ainakaan tähän asti), mutta niin omituinen, että pakko katsoa seuraava jakso että josko siinä selviäisi tarkemmin mistä on kyse :D Tässä vaiheessa vois olla myös ihan korrektia kertoa sarjan nimi, elikkä Hemlock Grove. Joo mä tiedä, mun sarjamaku on vähän erikoinen... Tänään en ole sen kummempia tehnyt kuin että ystäväni kävi kylässä ja käytiin keskustassa piipahtamassa. Kohta olisi tulossa "anoppi" kahville, sillä meidän koiravanhus täyttää tänään 11-vuotta ja pitihän mun ilman muuta kakku leipoa! Huomenna pitäisikin sitten jaksaa suunnata töihin jo aamupäivästä ja koko vappu meneekin sitten siellä. Ei tosin haittaa, en usko että olisin vappua mitenkään sen erikoisemmin viettänytkään.
Mutta! Vaikka te vappua vähän rankemmin juhlisittekin, niin kannattaa olla kuulolla loppuviikosta, mulla olisi nimittäin kiva pieni yllätys luvassa ;) Siitä lisää sitten myöhemmin! Nyt mä koitan olla vaipumatta uneen ja käydä herättämässä tuon toisen kauneusunia vetävän tyypin, hihii. Ja keittää ihan hitokseen kahvia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti