10.4.2016

Fringes and leather

IMG_3313 IMG_3300 IMG_3308 IMG_3284 takki New Look / neulepaita H&M / mekko Gina Tricot / tennarit Converse / laukku Gina Tricot / aurinkolasit SheIn

Vielä ehtii sunnuntain puolelle tämä postaus! Mä olin yhdeksän tunnin työvuoroa väsäämässä ja sitä ennen yritin ees himppasen ehtiä nauttia tuosta aivan ihanasta kevätsäästä, joten ei tässä ole koneella ehtinyt istuksia! Toivon mukaan olis yhtä kiva sää ens viikonloppunakin, se on nimittäin mulla vapaa! 
Joo. Mitään sen kummempaa mulla ei kyllä oikeastaan ole. Tuppaa aina tietyllä tapaa vetämään sanattomaksi kun on monta tuntia näin viikonloppunakin töissä, niin ei sitä kauheesti jaksa olla verbaalisesti antelias enää muuten. Mun pitäis tosin sanoja löytää vielä pariksi päiväksi, ennen ku työputki katkeaa sitten keskiviikkona. Tälläkin hetkellä vaaka-asento houkuttelisi aika tavalla, mikä olisikin ihan hyvä veto tähän väliin, ajattelin huomenna ennen työvuoroa olla nimittäin aktiivinen ja vetästä lenkin lisäksi kotitreenin, alkaa nimittäin vihdoin ja viimein yskäkin hellittämään siitä taannoisesta sairastelusta! Kyllä tässä kuulkaa vielä hankitaan semmonen rantakroppa että oksat pois! (Tai sitten ei...mutta jos sitä ny vähäsen yrittäs kuitenkin.) Kokeillaan, jos mulla vaikka ens viikolla ois enemmän fiksua kirjoitettavaa teille, heh.
Ja en tiiä teistä, ehkä jonkuu mielestä toi rotsi menee himppasen liian yli hapsuineen päivineen, mutta mun mielestä se on ihan överisiisti :D

PS. Mun asukuvathan nyt aina noudattaa samaa kaavaa mutta pakko itsekin todeta että pahoittelut kun on niin samanlaiset kuvat! Nää otettiin perjantaina ennen kun läksin töihin niin siinä ei varsinaisesti ollut aikaa kauheasti. No ens kerralla voi sit ottaa vaan yhen kuvan ja kopioida sen vaan monta kertaa peräkkäin postaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti