6.4.2016

Epämukavuustiloja

IMG_3206 IMG_3168 IMG_3190 IMG_3157 neuletakki H&M / farkut Only / t-paita Gina Tricot / tennarit H&M / laukku Gina Tricot

Eilen oli tiiättekö just semmonen päivä, kun mikään ei oikein osu kohdalleen. Hiukset sojottaa oman tahtonsa mukaan joka ilman suuntaan ja vaikka niin innokkaasti kesätukkahaaveista postailin, niin sen joutuu suoraan skippaamaan ensi kuuhun, tässä kuussa ei nimittäin ole yhtään ylimääräistä, joten reilu juurikasvu ja pidennyksetön kuu tervetuloa! (Ne mun hiljattain Ebaysta tilaamani kiinahiukset eivät varsinaisesti kestäneet käyttöä.. :D) Tuntui, ettei kaapista löydy mitään päälle laitettavaa ja yhteensopivaa ja kaikki kokeilut joko tuntui nihkeiltä päällä tai muuten vaan ei miellyttänyt silmää sitten yhtään. En tämän kokonaisuuden puolestakaan lähtisi liputtamaan, mutta tää oli rento ja hyvä pitää, joten ehkä näitä ihan tavallisiakin asuja on toisinaan kiva esitellä täällä. 
Epämukavuustilojen taustalla saattaa ehkä olla se fakta, että kipeilyni jälkeen olen mennyt reilusti miinuskaloreilla ja syönyt tosi vähän - ei ole oikein tehnyt mieli mitään ja reilusti yli puolet siitä, mitä olen syönyt, on maistunut ihan kuolemalle, Ja luonnollisesti olo on vähän nuutunut ja väsy. Onneksi tää mun räkätauti alkaa pikkuhiljaa helpottaa ja saan mun makunystyräni takaisin. Niistä puheen ollen kohta pitääkin kattaa pöytä, poikaystävän porutkat tulevat nimittäin kaffeelle :) Myöhemmin illalla aattelin ainakin tsekata Arman Pohjantähden alla ekan jakson (jouduinkin eilen töihin sairaslomaa sijaistamaan niin jäi välistä). Mua harvemmin jaksaa kiinnostaa mitkään tv-sarjat enkä itse asiassa katsokaan yhtään (paitsi Netflixistä), mutta toi vaikutti jokseenkin mielenkiintoiselta aihepiireiltään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti