20.4.2016

Earthy Tones

IMG_3590 IMG_3627 IMG_3622 IMG_3625 takki Gina Tricot / jumpsuit Bull & Bear / kengät H&M / korvakorut Claire's

Viikon ainoa vapaapäivä ja se on melkein ohi! Mihin tämä aika oikein katoaa?! Tuntuu, että vastahan mä heräsin. No, tämän päivän aikana on kuitenkin tullut tehtyä yhtä sun toista: enimmäkseen yritetty päästä eroon punaisista ja turvonneista silmänympäryksistä, mutta siinä samalla skypetetty tunti siskon kanssa, leivottu (reseptiä tulossa myöhemmin!), kävin hakemassa pari pakettia, käynyt koiran kanssa lenkillä, tehnyt ruokaa ja äsken katsottiin kolme jaksoa Harper's Islandia (vieläkö joku muistaa tän kauhudraaman?) ja pessyt pyykkiä. En oikeestaan tiedä miksi piti luetteloida kun mitään erikoista noissa missään ei ole :D Kuin myöskään ei ole tässä asussa, paitsi että mun hiukset kaipaisi vielä yhden raidoituskerran lisää... täytyy kuitenkin oottaa vielä hetki, ettei putoo se viimeinen vähäkään omista kiharoista pois, hehheh. No mutta, josko mulla ois naama huomenna vähemmän turvonneessa kuosissa niin saisin kuvattua pari juttua ja nyt tää likka painuu suihkun kautta joko leffan pariin tai sitten tuijottamaan Suitsia! Palaillaan ensi kerralla järkevämpien/informatiivisempien (onkohan tuo nyt oikea komparatiivimuoto...) juttujen kera!

4 kommenttia:

  1. Sulla on aivan ihana tyyli! Oon jo monen postauksen ajan ihaillu sun asuja:3 Ja mun mielestä sun hiukses on aivan ihanat myös!:-)

    http://venlaslittlediary.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ Olipa mukava lukea näin ihana kommentti näin torstai aamupäivänä :)

      Poista