23.4.2016

H&M Shopping Haul

Tilasin pitkästä aikaa vaatteita H&M:n verkkokaupasta ja vaikka nää nyt onkin perushenkkamaukkaa, niin aattelin esitellä nämä näin erikseen, kun ei ole pitkään aikaan ostosten esittelyjä varsinaisesti ollut (ei tosin sillä, että se huono juttu olisi). Tilaamaan houkutti tuolloin voimassa olleet tarjoukset, eli 10% alennus koko valikoimasta ja lisäksi 30% alennus valikoiduista housuista. Varsinkin noi vaaleat farkut tuli tarpeeseen, koska aiemmat lempparifarkkuni kulutin loppuun ja toisekseen kaikki muut kuin mustat farkut olen joko itse leikellyt tai ostanut valmiiksi leikeltyinä. Näihin mä en kajoa! Tuo vaalea pitsimekko on ihan täydellinen, mulla on aiemmin ollut parikin vastaanlaista, mutta ne on lähteneet kiertoon minimaalisen pituuden takia. Kolmas kerta toden sanoo!

IMG_3660 paita 13,49 e 

IMG_3657 farkut 6,99 e ja 13,99 e 

IMG_3655 5 paria sukkia 7,19 e 

IMG_3668 off shoulder -mekko 13,49 e ja pitsimekko 22,49 e 

IMG_3661 toppi 8,99 e

Ensimmäisen kuvan paidan kanssa mulla on jo asukuvat odottamassa, kerrankin näin päin että mulla on juttuja enemmän kuin aikaa julkaista niitä :D Mutta palaillaan pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti