25.4.2016

Folklore

IMG_3745 IMG_3764 IMG_3772 IMG_3740 paita H&M / hame Second hand / kengät DinSko / korvakorut ja reppu H&M

Ensimmäinen neljästä vapaapäivästä alkaa olla selätetty. Nämä vapaat tuli kyllä niin tarpeeseen. En oikein tiedä miksi, mutta viime aikoina on ollut vähän... en oikein edes tiedä, mikä olisi kuvaavin sana. Ei hankalaa, ei ikävää eikä mitenkään erityisen raskastakaan, mutta ehkä jollain tietyllä tapaa tukahduttavaa. Ajoittain on fiilis, että mun kädet on sidotut ja mä pystyn vaan katsomaan vierestä tekemättä mitään. Että tietyllä tapaa semmonen hallinta on ollut kadoksissa. Tämmösestä fiiliksestä mä haluan eroon ja tuntea itseni enemmän kokonaiseksi ja enemmän itsekseni. Tuntuu, että oon ollut jotenkin tuuliajolla muutaman kuukauden ja nyt on tarve saada kurssi korjattua ja suunnata jonnekin, missä mun on määrä olla. Löytää se sisäinen rauha ja tasapaino, joka syystä ja toisesta on horjunut. Lakata potemasta huonoa omatuntoa siitä, etten ole enemmän ja yksinkertaisesti olla enemmän olemalla vain minä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti